Wat te doen bij schade

  1. Laat je schade vaststellen door een reparateur; van de reparateur krijg je een reparatie nota of een niet te repareren verklaring. Scan deze of maak hiervan een foto.
  2. Vul digitaal het schadeformulier in. Handtekening is niet nodig daar je deze verstuurd vanuit je eigen email account.
  3. Maak een foto van je kapotte smartphone. Ook als niet zichtbaar is wat er kapot is, door b.v. waterschade.
  4. Upload de bovenstaande bestanden hier (nota/verklaring, schadeformulier en foto) en stuur alles in 1x naar onze backoffice d.m.v. de button verzenden.
  5. Wij regelen de rest. Dat betekent wij houden je op de hoogte en zorgen ervoor dat de schade netjes afgehandeld wordt.

Zoek de dichtstbijzijnde reparatie stations


Voer je postcode in en vind jou dichtstbijzijnde reparatiestation!




Wordt ook aangesloten reparateur van Goedverzekerdbellen.nl!
Klik hier om je aan te melden.